tirsdag 5. oktober 2010

I Bernhoft-humør

Verdt å se (jeg lover):



og



For en mann.

4 kommentarer:

  1. Jeg legger turnélista hans for hat.
    han spilte i Trheim rett før jeg kom oppover! IGJEN! Så kommer han med ny cd over nyttår og reiser garantert på turné på steder jeg akkurat har reist fra eller skal til.
    Elsker mannen da

    SvarSlett
  2. Herlighet, jeg synes litt synd på deg nå, merker jeg :P Kanskje vi like gjerne skal følge han på Tyskland-turné nå i høst? :P

    SvarSlett
  3. Åååh, fantastiske mannen! Jeg gråt nesten da jeg var på Bernhoft-konsert, for den var så nydelig.

    SvarSlett
  4. Vet du, det tror jeg jeg gjorde også. Det er riktignok to år siden jeg var på enmannskonsert og noen måneder mindre siden fullt band-konsert (så nå er det snart på tide med ny konsert), så jeg husker ikke helt, men jeg var absolutt ikke forberedt på hvor bra det var.

    SvarSlett