tirsdag 12. oktober 2010

Finemann

Jeg må bare skryte litt av mannen min, jeg. I dag har vi kjøpt garderobeskap (det er digert!), vi bor halvannen kilometer fra butikken, og det var flatpakka i to pakker på 40 og 32 kilo. Han bar de hjem, han. På skuldra. To turer, ja, men det blir nesten enda mer imponerende, for da bar han jo faktisk minst 32 kilo på skuldra i nesten tre kilometer. Og som om ikke det er nok; litt senere i kveld kom han bort til meg med sjokolade. Kunne jeg ha funnet en bedre mann? Jeg tror ikke det, altså.

4 kommentarer:

  1. Jeg var stolt som klarte å bære en pakke på ti kilo fra bussholdeplassen til hybelen min (maks tohundre meter). Nå er jeg ikke spesielt stolt lenger.

    SvarSlett
  2. Haha! Det ville nok jeg også vært stolt av, så jeg synes du skal fortsette å være det, jeg.

    SvarSlett
  3. Haha. Nå har jeg bygd skapet (og brukt maange timer på det), og det er skeivt og stygt, uansett hva vi gjør for å rette på det. Ikke kjøp Venedig på Jysk :P Jeg savner Ikea.

    SvarSlett