mandag 4. oktober 2010

Bryllupsforberedelser

Ikke helt nye bilder, men jeg vil vise de fram allikevel, jeg. Noen bilder fra tida før bryllupet, og noen fra bryllupsmorgenen, med sminkehjelp, hårhjelp og en haug med fine venninner.

Vi hadde muffins som bordkort (og mannen bakte alle!)
... med slike på
Vinflasker og den nye favorittsjokoladen min som takk til verdens fineste kjøkkenhjelp
Noen få av de over 20 posene kaffe vi kjøpte. Vi hadde igjen omtrent to tredeler.
Etter å endelig (etter en liten krise) ha funnet fine, hvite blomster som verken var mugna eller kosta mange hundre, to dager før bryllupet
Dagen før, skilt til maten på buffeten. Og Kleenex da.
Fiiiine blomster!

Bryllupsmorgenen. Jeg er så utrolig glad og takknemlig for at ei venninne med peiling ville hjelpe meg med sminke og at ei frisørvenninne ordna håret mitt, alt sammen hjemme i stua vår. Luksus! ... og jeg har knapt sett så mye sminke før, jeg.Før
Etter
Fantastisk morgen, altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar