mandag 11. oktober 2010

Bra helg

Fredag: Riksteatret-forestillinga Lang dags ferd mot natt med Liv Ullmann, Bjørn Sundquist, Pål Sverre Valheim Hagen (fin!), Anders Baasmo Christiansen og Viktoria Winge sammen med en veldig fin mann. Veldig intenst, veldig bra!
Lørdag: Hjemmekafé (fordi kafeene i byen var stappfulle), og en veldig fin kveld sammen med fire fine fettere, en fin kusine, en fin bestemor og en fin mann.

Søndag: Oslotur og fantastisk konsert med fantastiske Pain of Salvation sammen med en stor haug med fine venner. Jeg fikk til og med med meg et Pain of Salvation-handlenett hjem, hihi.

Bra helg, altså! ... og ikke minst, en veldig god start på ei avslappa studieuke.

3 kommentarer:

  1. Så bra helg! Du er heldig som fikk sett den forestillinga, jeg misunner deg det :)
    Ha en finfin uke! Min går til eksamenslesing som er på fredag, jaiks. Men da satser jeg på den fineste og mest koselige helga noen gang etter det, så blir det på en måte verdt det <3

    SvarSlett
  2. Høres ut som ei fin helg ja! Du er heldig! Jg elsker både teater og konserter. Det er kjempegøy! :) har flere ting å se framover mot jeg og *gleder meg* :)

    SvarSlett
  3. Hihi!
    Maren: Ja, den var absolutt verdt å se, kjedelig at du ikke fikk mulighet! Lykke til med eksamenslesing!

    Kathrine: Så fint at du har mye å glede deg til! :D

    SvarSlett