mandag 18. oktober 2010

Bare bittelitt regn, vær så snill?

Jeg kjenner jeg begynner å bli redd for at snøen skal komme i dag eller i morra eller snart. Ikke fordi jeg ikke gleder meg til snøen kommer eller fordi jeg synes det er for tidlig, vi er jo over midten av oktober allerede, men det er for lenge siden det regna. Jeg kjenner det i hele meg. Jeg ønsker meg regn bare én gang til før snøen tar over. Jeg skal være fornøyd med bare én gang. Vær så snill?

I mellomtida (og de neste månedene) får jeg klare meg med bilder som dette
og lyder som dette. Fint det også, altså.

7 kommentarer:

  1. Regn er fint, jeg er helt enig! Håper vi får noen regndager til.

    SvarSlett
  2. Hvis jeg fikk valget mellom snø/is - og regn, da ville jeg definitivt ha valgt regn :P hehe da kunne jg brukt de gule støvlene mine i lang, lang tid :D

    SvarSlett
  3. Jeg fikk fire dråper og litt regnluft på vei hjem fra butikken nå nettopp, det hjalp litt :)

    SvarSlett
  4. jeg vil også heller ha regn enn snø....men helst ingen av delene. Heller mange dager som i dag med godt over fem varmegrader og god luft.

    SvarSlett
  5. skulle jo på ett eller annet vis at den kommentaren kom fra mamma, men noe gikk litt for fort.....

    SvarSlett
  6. ah! eg hadde håpa på ein solbursdag for ein gongs skuld, men her har det vore regn heile dagen. :)

    SvarSlett