mandag 6. september 2010

Nok å glede seg til

Jeg snakker ofte om hvor viktig det er å ha noe å glede seg til, og jeg er heldig nok til at jeg vanligvis har mye på glede-meg-lista mi. Det er ofte konserter, noe som helt ærlig merkes på lommeboka, spesielt nå som studentstedene har sluppet konsertlister for høsten.
Så langt ser glede-seg-til-høsten (eller egentlig glede-seg-til-oktober, foreløpig) slik ut:
08. oktober: Riksteatrets Lang dags ferd mot natt. Jeg har knapt vært på teater utenom skoleturer og slike ting, men jeg gleder meg veldig! Ser forestillinga er utsolgt så godt som overalt, og anmeldelsene de har fått så langt lover veldig godt. Jeg elsker De Usynlige, så å se Pål Sverre Valheim Hagen på scenen er egentlig grunn nok for meg, men når både Liv Ullmann og Bjørn Sundquist også er med? Det må jo bli bra?
10. oktober: Pain of Salvation-konsert. Min tredje, men jeg tror jeg gleder meg like mye som første gang. Og andre gang, hehe.

16. oktober: Robert Plant! Det er litt vanskelig å forstå at jeg faktisk skal dit. Robert Plant, liksom.

23. oktober: Thomas Dybdahl. Fjerde solokonsert, femte hvis du teller med en National Bank-konsert, men jeg gleder meg ikke mindre av den grunn. Sist var på Sentrum Scene, men denne er på bittelille Bingo'n - det blir så fiiiint!

Oktober, altså. Hoho!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar