torsdag 1. juli 2010

Knis

PC-en min har overvunnet meg, jeg ga opp og bestilte ny PC. Skulle gjerne venta litt til, men når min fryser i mellom 30 sekunder og flere minutter hver eneste gang noen starter en facebook-chat-samtale med meg, og veldig mange andre tilsvarende enkle ting - da orka jeg ikke mer. Med mye hjelp av en veldig snill datavenn fant jeg en bra og billig en, og den er til og med pen.
Jeg er jo jente, hihi. Og selv om jeg gjerne skulle venta mye lenger med å bruke penger på PC, så er det jo veldig morsomt med nytt, og jeg gleder meg jo veldig til å få den i posten. Morsomt!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med nybestilt data!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny data! Jaja, du kunne sikkert ha brukt de pengene på noe annet akkurat nå, men gid så deilig med en pc som funker. :)

    dagens ord: wommip

    SvarSlett
  3. Beate: Hehe, takk!

    Trille: Datavennen sa "en eller annen gang må man bare innse at PC-en har gjort jobben sin" eller noe sånt, og han var imponert over at den hadde levd i fire år allerede - så jeg fokuserer på det, og gleder meg med god samvittighet :D

    Nå er den sendt! Forventet på postkontoret på tirsdag. HIHI! :D

    SvarSlett
  4. Virker som det virkelig var på tide med en ny, gratulerer med en ny data:D Blir sikkert herlig med noe som fungerer :)

    SvarSlett