onsdag 7. juli 2010

Jeg har....

... ny PC
... pen PC
... Windows 7 som jeg ikke skjønner fryktelig mye av enda (og i det jeg skrev det kom jeg plutselig borti noe som publiserte innlegget og lukka hele bloggvinduet, høhø), men det er morsomt også
... krøller i håret etter prøvebrudehårfiksing i går. Det blir så fint!
... treningsklær på
... mat i magen som bare må få ligge litt lenger før jeg trener
... fire arbeidsdager og en fridag igjen før ferie/bryllupsuka
... ti dager igjen som ugift
... bryllupsting overalt i leiligheten. Papirer, blomster, krukker, glassvaser, roseblad, potetgull, viltgryte, kirkeprogram, hyssing, og uendelige mye annet. Fullt nå.
... stappfull fryser
... fin forlover
... fine planer om grilling med venner i kveld

4 kommentarer:

  1. Weeee, så mye fint. :) Tenk at du snart et ei fru, det blir litt rart og kjempefint. Jeg håper å få se noen glimt av din store dag :D

    SvarSlett
  2. Jeg har den beste jenta i verden!

    SvarSlett
  3. Fint, fint, fint. :) Tenk at du snart er gift. Jeg blir glad av tanken. :)

    SvarSlett
  4. Jeg har den fineste blog-kusina i verden! Du gjør meg så glad, du din vakre brud:D

    SvarSlett