søndag 13. juni 2010

Trettende juni

Jeg er ferdig med eksamen, jeg har forhåpentligvis bestått og har 60 nye studiepoeng, og er et år nærmere å være ferdigutdannet musikklærer. Det er ikke dårlig. Jeg har begynt å jobbe, og etter to dager med opplæring trives jeg veldig, og har til og med skikkelig fin jobb-t-skjorte. Det er vel heller ikke dårlig? Nå sitter jeg og lager glad-musikk-spilleliste på spotify, for jeg vet at musikken har litt for stor makt over meg, og at jeg kanskje egentlig er litt for glad i det melankolske (men åh, det finnes jo så mye uendelig intenst og vakkert) - at jeg rett og slett har det bedre når jeg hører på musikk som gjør meg glad. Tips mottas med takk! Foreløpig er masse Moving Oos, Lady Moscow, litt Antsy Pants, All I want is you av Barry Louis Polisar, litt La Rue Kétanou og noen Even better than the real thing-sanger på lista, og jeg har planer om at lista skal bli så godt som uendelig. Hurra!

Se og smil:
La Rue Kétanou. Musikken er som en blanding av bildet og Amelie. Fint!

1 kommentar:

  1. Hurra for ferdig med første studieår :):) Håper du finner mange godsanger :D Har hørt mye på B.o.b - airplanes (feat. Hayley Williams) i det siste. Mest fordi jeg liker refrenget, jeg liker egentlig ikke rapdelene av sangen.. hihi :P

    SvarSlett