fredag 25. juni 2010

Nok å glede seg til

Nå framover skjer det så mye bra at det nesten er rart å skrive om det, fordi det er så overveldende. Om to uker har jeg ferie, om tre uker gifter jeg meg, og om fire uker drar vi på minibryllupsreise til Berlin. Den neste måneden blir bra! Men åh, bryllupet er så stort og herlig og jeg gleder meg til så utrolig mange deler av bryllupet. Den siste uka før, som jeg regner med blir både intens og spennende og stressende og morsom. Å bli fulgt til alteret av pappa, å få si ja, å få kysse mannen min, å høre tante og svigerinne synge nydelig i vielsen, å ha på meg fantastisk kjole med fint hår og fint alt, å se alle jeg er glad i være glad på våre vegne, å høre fine ord fra så mange fine mennesker, å se folk kose seg, å spise god mat og gode kaker. Å våkne dagen etterpå og være kone. Å se på bilder etterpå og prøve å huske absolutt alle detaljer fra bryllupsdagen. Å ha ferie uten planlegging eller skole eller noe som helst, og bare være nygift, ingenting annet. Å dra bort sammen med mannen min, og bruke dagene i Berlin på loppemarked, museum, mat og kyssing. Så heldig jeg er!

6 kommentarer:

  1. Ja, du er heldig, og det fortjener du å være :)

    SvarSlett
  2. Utrolig fint å se at du er så lykkelig, Ane! :)

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg helt utrolig mye! <3

    SvarSlett
  4. Åååååååh, så fint! Dette innlegget gjorde meg vanvittig glad! Fint. :)

    SvarSlett
  5. Å, dere er så fine at jeg blir skikkelig rørt! :)

    SvarSlett
  6. Jeg ble også nesten litt rørt nå!
    Du er utrolig heldig og du må nyte hvert eneste minutt av det!

    SvarSlett