lørdag 19. juni 2010

Helt kort

Siden sist:
- Sju dager jobbing (ok, siden lørdag)
- Seks dager opplæring
- Masse god mat, vi har blitt så flinke til å lage ordentlig mat at jeg er litt stolt
- Masse fine mennesker på besøk
- Litt for mange timer i ikke-helt-så-gode-sko
- Ikke helt nok bryllupsplanlegging, føler jeg, for nå er det under en måned igjen. Men å, jeg gleder meg!


Om noen timer blir jeg henta til mitt eget utdrikningslag, og jeg aner ingenting. Alt jeg vet er at jeg måtte få fri fra jobb to dager, at vi skal overnatte, og at jeg trenger sengetøy og klær til å være både ute og inne, og at jeg blir henta ti på ett. Og at jeg bør glede meg. Spennende!

6 kommentarer:

  1. Spennende!! :) Åh, gleder meg til å høre. :)
    Synes du har all rett til å være stolt av at dere har blitt flinkere til å lage mat. Det er ikke vi. :/

    SvarSlett
  2. oj! så spennende :) kos deg med masse med utdrikningslaget! :)

    SvarSlett
  3. Håper utdrikningslaget ditt har vært knall, søta =)

    SvarSlett
  4. Weee, så spennende! :) Jeg håper utdrikningslaget ble knallbra! :)

    Vi har også blitt flinkere med middager, er herlig. :)

    SvarSlett
  5. Utdrikningslaget var fantastisk, og dere er søte!

    SvarSlett
  6. Åh, søte dere - lykke til så masse med den store dagen!
    Om dere kommer innom Oslo, så underviser jeg gledelig bryllupsvalsen om dere ønsker :)

    SvarSlett