fredag 4. juni 2010

Fint

- Jeg er glad!
- Jeg er ferdig med to av tre eksamener
- ... og begge to har gått fint, den ene veldig fint
- Det er sol!
- Musikkhistorielesing er egentlig ganske greit når det kombineres med veranda, pledd og sol
- Det er smoothie-vær
- Vi har handla massemasse mel og smør og melk og gjær og alt sånt lurt og skal faktisk bake muffins og skillingsboller til bryllupet i helga. Tenk det!
- ... og kjæresten har allerede begynt med muffins, og jeg får smake på røra selv om jeg ikke hjelper til
- ... og muffinsformene vi skal bruke er så utrolig fine! Hihi, etsy.com <3
- ... og kjæresten er enda finere
- Jeg har 110 kirkeprogram til bryllupet i veska. 220 dobbeltsidige ark. Mye. Fint!
- Jeg har på meg verdens mest behagelige kjole (og den kosta bare hundrelappen)
- Folk er fine i dag
- Jeg har fått skoene jeg skal bruke i bryllupet i dag
- Bryllup bryllup bryllup bryllup. Det er snart, jo!
- Jeg har store planer om å feire den ene eksamenen med påskeegg (vi kjøpte masse på tilbud etter påske, og slutta plutselig å spise godteri ei stund. :P)
- Vi spiste pestopasta med laks (og masse hvitløk) til middag i dag. NAM.
- Vi er gift om èn måned og tretten dager. Fnis.

4 kommentarer:

  1. Høres veldig bra ut :) er glad for at du koser deg med både forberedelser og annet! Ingenting er finere enn bryllup syns jg <3

    SvarSlett
  2. dæ va fryktelig mye fint på en gang!

    SvarSlett
  3. Så fin og koselig liste! Jeg blir så glad når andre er glad! Og i disse dager er jo livet bare herlig :)

    SvarSlett
  4. Hihi! Ja, sommer og sol og snart ferie gjør det meste ganske fint, altså :D

    SvarSlett