søndag 9. mai 2010

Loppemarkedhimmelen

Åh, dette var ei god loppemarkedhelg, dette. En time i går og en time i dag, og vi fant så mye! Da må det bilder til. Mange bilder.

Tre fantastiske kakebokser, jeg er så forelska
Noen vaser, flasker og småfint til bryllupetDenne perfekte ullstrikkejakka, jeg er like forelska i denne som i kakeboksene
Masse fint stoff, både duker, putevar, skjerf og ei lue (posesalg på klær og stoff)Kjæresten sine favoritter: En "kitchenrobot" som vi absolutt ikke trenger, men se på esken da:... og en sånn osteraspesnurreting. Foreldrene mine har en litt nyere versjon, og kjæresten min har drømt om å ha en sånn i årevisOg aller best, to nye venner:
Polaroidkamera og et fiiint analogt kamera. Om de virker eller er noe særlig aner vi ikke, men vi betalte femti kroner for begge. Da er det greit. I tillegg kjøpte jeg to skikkelig fine dongeribukser som jeg faktisk godt kunne kjøpt i en helt vanlig butikk og ei svart bukse jeg kan bruke på jobb i sommer, også i samme posesalgpose som alt det andre, og ei krukke, en diger lysestake og litt andre småting. Høres dyrt ut? 250 kroner for absolutt alt sammen. Knis.

4 kommentarer:

  1. så utrolig, utrolig fantastisk! Dët loppemarkedet er det beste altså! litt sjalu, må si det hehe. Håper kameraene funker da :)

    SvarSlett
  2. Hehe, enig! De priser så veldig lavt, og gjerne like mye for en fantastisk fin kakeboks som for en butikkpepperkakeboks fra ei fjor, veldig greit for meg altså :P Du får ta turen til høsten! :D

    SvarSlett
  3. Så herlig :D ble litt misunnelig... du har funnet masse kult :)

    SvarSlett
  4. Du tulla ihvertfall ikke når du sa du måtte legge deg for å gjøre deg klar til loppemarked. Så masse fine kjøp :)
    Håper kameraene funker!

    SvarSlett