torsdag 27. mai 2010

Eksamensnerding

Jeg har den første av tre eksamener i morra, og dette er noe av det kvelden min kommer til å bestå av: Dur: Dur, moll, moll, dur, dur, moll, dim. Moll: Moll, dim, dur, moll, dur, dur, dim. Trinnanalyse, bidominanter og vekseldominanter. Kromatisk endrede toner. Huskesanger for intervallene. Piú, molto, poco, allegretto, largo. Far ba Espen Askeladd desorientere Gestapo s(c)elv. Gå du aldri etter hans fiskestang.

Og Grand Prix, da.

Jeg liker at jeg kan så utrolig mye mer nå enn da jeg starta. Det lover jo godt!

8 kommentarer:

  1. Det der skjønte jeg ikkeno av, annet enn "Jeg har den første av tre eksamener i morra". Så jeg sier bare lykke til! :)

    SvarSlett
  2. Nutta:
    Takk!

    Hallgeir:
    Hehe, og jeg skjønner enda mindre av alle de fancy tingene du kan. ;D Og takk!

    SvarSlett
  3. Åh, drømme seg tilbake til musikklinja! Så innmari mye dere har lært på så kort tid. Jeg er imponert! Og massemasse lykke til. You go girl!

    Dagens ord: caphsa

    SvarSlett
  4. Lykke til! :) Ps. Jeg skjønte vel ca ingenting av det der :P

    SvarSlett
  5. Dette skjønte jeg ingen verdens ting av, Ane :p Men jeg liker huskeregler ;) Håper dagens eksamen gikk bra, og ønsker deg lykke til med de to neste :)

    SvarSlett