tirsdag 6. april 2010

Topp 10 6.april

Jeg prøver igjen, og legger ut de ti sangene jeg har hørt mest på i det siste, aller helst vil høre på akkurat nå eller rett og slett vil vise dere nå.

Trykk her for å høre.

Lista:
Nymark Collective med Kristin Asbjørnsen - Mourn You Mourners
Picturehouse - Papa Don't Preach
Maria Solheim - Lady of My Life
Nymark Collective med Kristin Asbjørnsen - The Devil's Gonna Get You
Lars Lillo-Stenberg - Den Prektigkledde Sommerfugl
The 4 of Us - Sound of the Underground
Leonard Cohen - Boogie Street (Live in London)
Vyvienne Long - Seven Nation Army
Regina Spektor - Pavlov's Daughter (min Regina-favoritt)
Dublin Gospel Choir + Paddy Chasey - Grandma's Hand / No Diggity

Hvilken sang vil du vise meg akkurat nå?

2 kommentarer:

  1. Du hører på mye jeg ikke har hørt om en gang, tror nesten jeg må sjekke det ut en dag :)

    SvarSlett
  2. even better than the real thing. oh elsk på de samlingene <3

    hva jeg hører på, ingenting akkurat nå, men igår var det

    Peter Nordberg & Vidar Johnsen - Eg Kan Ikkje Leva Sånn

    SvarSlett