onsdag 21. april 2010

Kaosrydding

Plan for kvelden: Rydde. Etter noen uker med kaosland i tanker og studier har det blitt kaosland i leiligheten også, men nå er det nok. Jeg tror kanskje kaosleilighet gir kaoshode også, så nå rydder jeg i hvert fall der jeg kan (og så må jeg jo være flink student i noen timer også, da). Soundtrack: Nytt Thomas Dybdahl-album. Albumet som kom ut på mandag, men var i postkassa mi på lørdag, takket være Platekompaniet-forhåndsbestilling. Hør på det! Det er ordentlig, ordentlig bra (og hvis du kjøper albumet på Platekompaniet i stedet for å bare høre på Spotify får du til og med en ekstra sang, en bra en). Nå: De uendelige papirbunkene.

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen i det du skriver. Husarbeidet kommer litt i siste rekke når det er mye å gjøre på skolen.. :P

    SvarSlett
  2. Husarbeid det var sant. Burde kanskje sette igang med det nå snart. Selv om klokka nærmer seg halv ti lørdagkveld.

    Men sette på Thomas Dybdahl og lage kake og vaske badet. Misunnelig på den eksklusive låten, men men, kjøper jo alt digitalt her så.

    SvarSlett
  3. Ildpike:
    Om du ikke allerede har kjøpt et annet sted: http://mp3.platekompaniet.no/site/web3/view.ftl?page=artist&artistId=24971
    Digitalt med ekstra sang! :)

    SvarSlett
  4. kjøpte digitalt på itunes, og der er det jo ikke noe bonus..

    SvarSlett