onsdag 7. april 2010

Hjemmelekse nummer tretten

Denne starta ikke som en hjemmelekse-tanke, men for min egen del. Tror jeg får nytte av den, så da tenkte jeg at noen av dere også kan ha godt av det?

Skriv ei liste med gode løfter og påminnelser til deg selv.

Jeg har en tendens til å la prestasjonsangsten få overtaket, så litt av lista mi ser sånn ut:
- Det viktigste med bryllupet er brudgommen, og jeg har den fineste.
- Bryllupsdagen kommer til å bli en av de fineste dagene i livet mitt uansett hva som skjer, og jeg skal kose meg med forberedelsene til det - for det skjer bare en gang i løpet av et helt liv.
- At jeg har det bra er viktigere enn både perfekt bryllup og gode karakterer.
- Det er greit å få C!
- Alle andre er bare mennesker de også, med usikkerheter, drømmer, gode og dårlige sider.
- Jeg har en herlig kjæreste som synes jeg er bra nok.
- Dårlig samvittighet er ikke godt for noe!

Din tur!

4 kommentarer:

  1. veldig viktig, og veldig riktig!

    SvarSlett
  2. du er en så flink optimist, eg blir så glad av bloggen din! :)

    SvarSlett
  3. Michaela:
    Fin du:)

    Ida:
    Åh, det tror jeg er noe av det fineste du kunne sagt! :D

    SvarSlett