mandag 8. mars 2010

Ting å glede seg til

- Tord Gustavsen Ensemble-konsert om ikke så alt for lang tid, med både Kristin Asbjørnsen og Tore Brunborg
- Å være ferdig med eksamensoppgavepresentasjonen (eller noe sånt) vi har på fredag
- Helg (alltid)
- Studielån (alltid)
- Å oppdage det neste fantastiske albumet eller artisten som bare ligger og venter på å bli hørt på
- Påskeferie
- Brudekjolen kommer (og jeg håper jeg har grunn til å glede meg)
- Beskjed fra biblioteket om at neste Gilmore Girls-sesong venter på meg
- Neste brødrebesøk
- Neste familieselskap
- Og helt til sist, gjett hva. Bryllup!

3 kommentarer:

  1. Jeg liker den nye topicen "fordi verden er fin". jeg skal til og med kanskje vurdere å sjekke ut detta esemblet, en dag jeg ikke har oppgaveinnlevering og jobbstyr hver dag :)

    SvarSlett
  2. Herlig! Musikken passer veldig bra når du faktisk har mye stress, også :)

    SvarSlett
  3. (Bortsett fra kanskje akkurat når man snakker i telefonen på jobb, eller for min del, sitter med hørelæreoppgaver, da)

    SvarSlett