onsdag 24. februar 2010

Ting som er fint i kveld

- Grønn te med mint. Jeg har drukket 12 kopper i dag og i går, og jeg antar det egentlig er alt for mye te på to døgn, men ah. Så godt.
- Å ha en kjæreste som kommer hjem med påskeegg for å feire når jeg får gode karakterer
- OL. Gøy! (selv om jeg synes uendelig synd på Odd-Bjørn Hjelmeset akkurat i kveld)
- Fine ting å glede seg til
- At vi gifter oss om under fem måneder
- Eplejuice
- Rista brød med brie på (det skal ikke mer til før jeg føler meg superfancy)
- Duker som ser ut som pledd
- Å være halvveis med vanskelig oppgave
- Ny lånt Gilmore Girls-sesong i hus
- Bøker å lese
- At middagene våre for tida er litt mer interessante enn de var for noen måneder siden. I morgen: spaghetti med chili og scampi. Det må jo bli godt?
- Å ha en kjæreste som kommer hjem med roser for å trøste når jeg er sjuk

6 kommentarer:

  1. Fått gode karakterer? :)
    Du er så flink til å ta vare på de fine tingene i hverdagen!! Har noe å lære av deg der.. :)
    Koselig lesning!
    (Jeg har altfor lett for å bare se fremover mot ting som skjer, ikke de fine tingene i hverdagen! Selv om jeg har skjerpet meg veldig i 2010)

    SvarSlett
  2. Åh for en fin kveld ^^ Syns minilitt synd på Hjelmeset, samtidig som jeg også er overveldende frustrert. Vi kunne jo fått gull!
    Brie er alltid nam, du burde prøve med rød paprika, det fremhever og løfter det til et nytt nivå.

    SvarSlett
  3. Hilde:
    Ja! Må innrømme akkurat det punktet er noen dager siden, men det fortjente å være med allikevel:P

    Michaela:
    Ja, enig. Også bare is da, ikke at han var i dårlig form eller noe. Stakkar:P
    Jeg liker at du gir meg sånne fine mattips jeg ikke ville tenkt på selv! Paprika + brie skal jeg jammen prøve en gang. :)

    SvarSlett
  4. Fiiint! :)
    Godt at noen ser det positive i hverdagen.
    Ting som er fint i dag:
    ..at mia er frisk og rask
    ..at elsklingen kommer hjem mellom jobb og intervju
    ..ryddings før helga
    ..se siste friendssesong på nytt igjen?
    ..dreamis i fryseren om jeg vil ha

    SvarSlett
  5. Du er så søt, Ane, du fortjener absolutt både roser og påskeegg :)
    Og jeg kjenner at jeg blir litt giftesyk av dere :P

    SvarSlett
  6. Trille:
    Fin liste! Dreamis, ah. Det hørtes godt ut! :D

    Sandra:
    Hihi, søting!

    SvarSlett