tirsdag 16. februar 2010

Smileliste: God kveldsmat

God kveldsmat av og til er viktig. God kveldsmat gjør at kvelden føles litt ekstra spesiell, litt annet enn bare hverdagslig, litt ekstra koselig og til og med litt ekstra romantisk. Det liker vi, vel?

Eggerøre

Nystekt brød med jordbærsyltetøy og brunost på

Omelett med masse godt i

Nystekt brød med kjøttpudding og purre på

Nudler. Jeg elsker det, men får så alt for dårlig samvittighet av å spise det.
Nam!

Boller. Fnis.

Husk å gjøre litt ekstra ut av tirsdagskveldene også!

(Kildene finner dere ved å trykke på bildene)

4 kommentarer:

  1. ostesmørbrød er også herlig kveldsmat!!!! Kos er veldig viktig!! Kos fra tonetroll.

    SvarSlett
  2. Namenam! Jeg er egentlig mer på den med frokost, de dagene man begynner sent eller har fri. Å koke seg en giga kopp med te, steike alt som finns av egg, sopp, tomat, avocado, løk osv og så bare spise. NAM

    SvarSlett
  3. Tone: Så koselig at du er innom! Enig, ostesmørbrød fortjener absolutt plass på lista. Mmm.

    Michaela:
    Veldig enig med deg også! Te på morgenen en vanlig hverdag er fantastisk, jeg gjør det alt for sjelden, vet ikke hvorfor. Og vegetartendensene dine inspirerer meg, hihi :)

    SvarSlett
  4. Hurra! Jeg har vegetartendenser ^^

    SvarSlett