fredag 12. februar 2010

OL

Jeg er periode-sportsinteressert. Jeg ser på Wimbledon-finalen hvert år, og synes det er fantastisk spennende, jeg ser av og til på vintersport på søndagene, og jeg ser på vinter-OL. OL starter i natt. Hihi. Jeg har gleda meg lenge allerede, jeg! Jeg har minimal peiling på hva utøverne heter, jeg aner ikke hvem som er gode og ikke, men det er ikke så viktig, det er like morsomt allikevel. Aldri er jeg mer patriot enn under OL (kanskje med unntak av under fjorårets Grand Prix-finale). Jeg sjekka programmet for NRK1 i morra og ble nesten litt overvelda. I løpet av døgnet fra 06.00 til 06.00 består programmet av 38 minutter nyheter og lotto-trekning, og 23 timer og 22 minutter OL-sendinger. Hæhæ! Det er jammen ikke dårlig, det. Søndag er det faktisk så mye som 50 minutter nyheter + 23 timer og 10 minutter OL (heldigvis for alle som ikke er like begeistra ser det ut som om de fleste andre kanalene følger vanlig program hele perioden, da). Nå har jeg vel egentlig ikke tid til å se noe særlig på OL i helga, men det er et eller annet med det å vite at det er der. Alltid. Jeg blir nesten litt fnisete.

1 kommentar: