tirsdag 26. januar 2010

Topp 10

I mimringa mi fant jeg et innlegg med liste over topp 10 sanger akkurat da. Natt til 5. desember 2006. Jeg prøver meg igjen, og også denne gangen er det i akkurat dette øyeblikket, ikke i morgen eller om en måned.

Topp 10
Lady Moscow - The song of Gregers Grahm
Leonard Cohen / Sharon Robinson - Boogie Street (Live in London)
Greta Gaines - Firefly
Kristin Asbjørnsen - Rain, oh Lord
Regina Spektor - Human of the year
Melody Gardot - Your heart is as black as night
22 - suomiesE twinS
Thom Hell - Queen of Beauty
Melody Gardot - Our love is easy
Kristin Asbjørnsen - If you're going to try

Hele lista her (unntatt Firefly, som ikke ligger der).

Lista endrer seg ofte, med humør, stemning og nye oppdagelser og gjenoppdagelser. Kanskje jeg skal lage nye slike topp 10-lister av og til? Eller kanskje rene stemningslister?

2 kommentarer:

  1. Ble nysgjerrig på dine gamle lister jeg. Ser du hadde mye samme musikksmak som jeg hadde for en del år siden, perfect circle og alanis.

    Og selvsagt regina.

    Listen din i dag var fin, noen av de har jeg aldri hørt. Du må lage flere lister :)

    SvarSlett
  2. Fortsett med listene dine, søta :)
    Og ta deg tid til en utfordring innimellom; http://kikja.blogspot.com/2010/01/utfordring.html ;)

    SvarSlett