tirsdag 26. januar 2010

Tirsdagsmimring

I mimrehumør satt jeg og kikka på de eldste blogginnleggene mine, over tre år gamle. Tre år er ei stund, det! Skrev på trøndersk gjorde jeg også, og jeg ser på innleggene at jeg har mista mye dialekt siden da, men det får være. Prat om musikk, kjærestesavn og avstandsforhold, skole og framtidsplaner som endra seg minst annenhver måned. Jeg liker å se at jeg er mer positiv nå, og at livet føles tryggere og roligere. Jeg synes det er morsomt å se innlegg der jeg skriver om Regina Spektor og fantastiske Spencer Reid for flere år siden, jeg glemmer hvor kort tid det er siden jeg flytta til Trondheim og flytta tilbake, og hvor lenge jeg har vært meg.

1 kommentar:

  1. Oi tre år gratulerer! Jeg hadde noe dagbokgreier et annet sted for kjempelenge sida og noen andre hjemmesider og styr som jeg egentlig bare blir flau av å lese. Tenk at for et år sida bodde du fortsatt i Trondheim. Må si jeg savner å ha deg i samme by, selv om det ikke er negativt at du nå har egen leilighet til disposisjon midt i byen hjemme altså ;)

    SvarSlett