mandag 18. januar 2010

Hmf

Nå er jeg sjuk for femte eller sjette gang siden september, jeg har mista tellinga, men denne gangen er jeg i hvert fall feberfri. I tillegg har jeg bestemt at denne gangen skal det gå over fort, og i mellomtida skal jeg spise halspastiller, høre på Leonard Cohen, se på dårlig TV, håpe det kommer noe morsomt i postkassa, smile fordi det snør ute, drikke sjokoladekaffe (åh, så flink! .... selv om det bare er 11% kaffe i den) og masse te, prøve så godt jeg kan å gå glipp av minst mulig av det som skjer på skolen, og kanskje jeg til og med planlegger litt bryllup. Kanskje.

3 kommentarer:

  1. Sykdom er noe svineri (tenker da ikke bare på svineinfluensa som er noe svineri, veldig bokstavelig talt).

    Men det som er greit er jo at du kan slappe av med god samvittighet! God bedring, Ane. :)

    SvarSlett
  2. God bedring!!! Jg holder meg inne idag jg også. Jg har feber og er skikkeli forkjøla. Typisk at d kommer når d passe minst! :P

    SvarSlett
  3. God bedring! Ta godt vare på deg selv og bli fort frisk :)

    SvarSlett