torsdag 25. juni 2009

Sommerfint

De siste dagene har vært fine! Grilling og besøk på sankthansaften, besøk i går og bytur med søtejenter i dag. Jeg liker at så mange har ferie, jeg, da har alle så mye bedre tid.

Handla litt har jeg også. Ei dongeribukse jeg vet jeg kommer til å bruke til den går i stykker for to hundrelapper, og tre strømpebukser for ca 8% av opprinnelig pris. Sånt kan jeg like! Hvorfor betalte 390 for tre strømpebukser i november når man kan betale 30 for dem i juni? Og så kjøpte jeg et skjerf, selvfølgelig. Ullskjerf til og med, men er det superfint OG nedsatt fra 199 til 10 kr, så kjøper man det selv om det er noen måneder til man trenger det. Det er nesten så fint at jeg skulle ønske det var høst snart, men bare nesten.

Og så har jeg på meg fin, lyseblå, blomstrete kjole, og bare det er jo nok til å bli glad av.
Jeg tror nok jeg må lage et eget innlegg om den kjolen også, jeg:)

1 kommentar:

  1. Blir glad av alle blogginnleggene for tiden som viser hvor mye folk nyter sommeren :) Og så søtt mønster det var på kjolen din :)

    Salg er forresten genialt!

    SvarSlett