mandag 15. juni 2009

OK da

... jeg hadde vel kanskje ikke grunn til å være så nervøs som jeg var. Alt gikk ufattelig bra, hehe. Jeg var superheldig og fikk unnagjort alle delene av opptaksprøven i dag, så nå er jeg ferdig! Rasjonelle-Ane hadde jo trodd det skulle greit, men absolutt ikke så bra som det gikk. 70 av 100 på teori- og gehørprøven, som jeg burde være veldig stolt av i følge han som retta den, spesielt ettersom jeg ikke har gått musikklinja eller lignende. 80 av 100 på refleksjonsoppgaven, mange veldig fine ord om stemmen min på den praktiske delen, og et koselig intervju der jeg fikk høre at jeg svarte veldig bra for meg. Og til slutt en "vi regner jo med at vi ser deg til høsten" fra han jeg tror er avdelingsleder. Nå skal jeg være glad og stolt uten grenser, og ta til meg alle de fine ordene og gode resultatene. Det kunne vel rett og slett ikke gått bedre! Hurra!

2 kommentarer:

  1. ååå! Gratulerer, du er så fin! :)
    Kan se for meg at det er et yrke du virkelig passer til!

    Tenk på meg på onsdag morgen... muntlig, ca. 1700 sider pensum, iiiiik.

    SvarSlett
  2. Så braaa :) Du er flink!

    Og tenk på meg i morra klokka halv ti! Bah, jeg gruuuuer meg.(og når jeg av og til heter noe sånt som Sandrajavascriptvoid0 er det fordi bloggen din liker visst ikke at jeg kommenterer på den:P)

    SvarSlett