lørdag 6. juni 2009

Kveldstanker

- Jeg er glad jeg har en kjæreste som er så fin som kjæresten min er.
- Jeg har tenkt å trosse vondten min og kose meg med livet, og ikke utsette ting pga. vondten.
- Jeg gadd visst ikke å skrive fredagsliste i går, og det har jeg ikke tenkt å ha det minste dårlig samvittighet for eller noe som helst, for det er jo min blogg, og helt ærlig skriver jeg den aller mest for min egen del... men jeg er allikevel glad for at så mange av de som bryr seg om meg kikker innom av og til, det er koselig å vite.
- Jeg er utrolig heldig som har en så fin familie som det jeg har.
- Jeg skal lære å synge ordentlig, og bli flinkere enn det jeg er.
- Jeg gleder meg til mange ting, f.eks. til å endelig høre Thomas Dybdahl live igjen, og til å få klem av kjæresten min når han kommer hjem i morra, og til mange andre store og små ting, kanskje spesielt de store.
- Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å være mye sammen med de fine vennene jeg har, slik at de ikke glemmer meg.
- Jeg er glad for at Banankake er i samme land som meg, enn så lenge.
- Jeg synes det finnes litt for mange fine ting man kan kjøpe rundt omkring, sånne ting jeg har lyst til å kjøpe, men ikke helt har råd til.
- Jeg er vanvittig nervøs for opptaksprøven, selv om rasjonelle-Ane tror at det kanskje skal gå greit. Men samtidig, hva hvis jeg spiller masse feil eller spiller for sakte eller for raskt eller begge deler om hverandre og er kjempeforkjøla og bommer på den første av de lyse tonene og sprekker og synger surt og sånt?

Og så liker jeg visst å skrive på den litt usammenhengende måten, med litt for lite eller for mye tegnsetting og litt for mange leddsetninger og ti "og" pr. setning der det strengt tatt burde vært komma i stedet og alt for mange "og sånt". Og sånt.

4 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til å klemme deg også! Og du er fantastisk og herlig!

    SvarSlett
  2. Ane, du skriver så fint. :) Jeg liker å lese bloggen din.!

    Hvis du har lyst på en vaffel/kaffe/te/noeheltannet- date i morgen så har jeg fri hele dagen. :)

    Jeg tror du kommer til å kicke ass på opptaksprøva di.! :D

    SvarSlett
  3. Tihi.. "Og sånt." morsomt! :-D

    SvarSlett