tirsdag 9. juni 2009

Før jeg dør: Bli fridd til

Hihi!
(Og ja, jeg svarte ja)

9 kommentarer:

  1. Herregud, jeg gråter litt for meg selv jeg, dere er fine vel:D

    SvarSlett
  2. Ååååå. Jeg får mer tårer i øynene når jeg ser bilde. :) Fin ring også :D
    <3

    SvarSlett
  3. OI, GRATULERER!

    finingene. hihi.

    SvarSlett
  4. Nåmmen! Nå ble jeg glad på dine vegne :D:D Hurra og gratulerer :D

    SvarSlett
  5. Ååå, så fin ring! Og så fin Ane :D Jeg føler ikke helt at det er rett om jeg sier at kjæresten din (hihi, forloveden din) er fin, men dere er fine sammen i hvertfall! Og superfint bilde!:)

    SvarSlett
  6. ånei herregud å gratulerer :D Jeg er gira her jeg sitter liksom :D:D

    SvarSlett
  7. Hurra for forlovelse! Så gøy!! Jeg er litt seint ute med å gratulere siden jeg har vært på tur, men så gøy å lese :)

    SvarSlett