fredag 29. mai 2009

Fredagsliste: Ting jeg har lyst til å bli flinkere til

Å bake
... jeg skulle gjerne vært en sånn som bakte egne brød, rundstykker og andre sunne ting fra bunnen - ikke bare kakemix-jente:P

Å spille piano
... tenk så herlig å faktisk _kunne_ spille. Det har jeg jammen tenkt å klare! Og eget piano er definitivt øverst på ønskelista.

Å holde det ryddig
... Ja.

Å være sosial
... det er kanskje litt for lett å bare sitte hjemme av og til:P

Å være strukturert
... det kan jo være nyttig når jeg blir student igjen etter et halvt år med ingentingsomhelst

Å skille mellom PMS-humørsvingninger og når jeg er sur/sint/trist av rasjonelle grunner
... det ville nok vært kjekt for både meg og Terje (se, så morsom mannen ser ut)

Å holde meg unna PC'n
... jeg er ganske så flink altså, men det blir alltid for mye allikevel (men var ikke dette bildet fint?)

Å være positiv
... man kan alltid bli bedre til det:)

4 kommentarer:

  1. Morsom liste, flere ting som gjelder meg også. Spesielt angående bakingen og det å holde det ryddig :P

    SvarSlett
  2. Thunderbat, nå jobber jeg meg ett skritt nærmere å bli bake-jente, og lager pizza fra bunn, både bunnen OG sausen. Jeg pleier alltid ellers å ha på en eller annen ferdigsaus:P

    SvarSlett
  3. Sv: Jeg husker du snakket mye om den kjolen. Hihi :)

    Og jeg har aldri bestilt fra Forever21, siden frakten derifra er grusomt dyr. Men jeg er ofte inne på sidene og sikler ;)

    Og flinkis du da! Flinkere enn oss i allfall :P

    SvarSlett
  4. Vettuhva, dette innlegget kunne jeg skrevet også - jeg trenger å bli flink/har lyst til å bli flink til akkurat de tingen du gjør, ser jeg. Artig liste. :)

    SvarSlett