fredag 15. mai 2009

Fredagsliste: Ting man kan gjøre når man kjeder seg / Råd til den sykmeldte

Begynne å male
... har gjort, og gjør fortsatt

Lære å spille et instrument
... har planer om

Gå på biblioteket og lån alle sesongene av en serie, forutsatt at du bor i en by med et ganske stort bibliotek
.. Biblioteket i Trondheim har f.eks. Six feet under, Sopranos og The Wire. Biblioteket i Lillehammer har 2. og 5. sesong av Six feet under - fordi jeg etterlyste serier på DVD. 2.sesong har forresten ikke kommet enda, selv om det er ca to måneder siden de bestilte den.

Gå på biblioteket og lån etter tur alle filmene du synes ser det minste interessante ut
... jeg tror jeg er over halvveis i de jeg har det spor lyst til å se av de Lillehammer-biblioteket har (bildet er riktignok fra vår egen filmhylle, da)

Sol deg
... Hurra for fint vær. Det er liksom litt bedre å ligge på veranda'n i sola og gjøre ingentingsomhelst enn å ligge på sofa'n inne og gjøre ingentingsomhelst

Les alle bøkene i bokhylla di, start med de du ikke har lest
... for de som har armer til å holde ei bok:P

Gå turer
.... helst så lange som mulig

For de som synes å gå turer er for kjedelig; lån ei lydbok på biblioteket og ta med den på tur
... å gå gjennom gågata med Are Kalvø på øret uten å måtte le slik at man ser litt rar ut, det er ikke så lett det

Begynn å se på Paradise Hotel
... jessda. Jeg håper dere andre slipper å komme til det punktet. Jeg tror jeg dropper bilde, til og med.

Hva gjør dere for å flykte fra kjedsomheten?

2 kommentarer:

  1. Du er så SØT, Ane :) Kan ikke skjønne at du droppa Paradise-bildet :P

    SvarSlett
  2. Haha, du er jammen meg søt ja, lo godt av kommentarene dine :P

    Jeg blogger, leser blogger eller plager kjæresten om jeg kjeder meg :P

    SvarSlett