fredag 8. mai 2009

Fredagsliste: Ting jeg gleder meg til akkurat nå

Ikke akkurat den første glede-seg-til-listen jeg har skrevet, men det er viktig uansett.

Thomas Dybdahl + Lars Horntveth + Trondheimssolistene 3.sept
... men det er dessverre alt for lenge til da

Å gå med den ganske nye fotside kjolen min, som jeg har hatt i noen måneder og bare venta på sommeren

Oslotur med Pandurohandling og kos 23.mai
- og grunnen til Osloturen; KIN på Rockefeller 23.mai

Å grille sammen med søte venner i sommer

Å bli litt brunere igjen
... målet er egentlig bare å se litt sunnere ut:P

Og selvfølgelig; konfirmasjoner både i morra og søndag, sammen med masse fine mennesker som heldigvis for meg er slekta mi.

Hva står på din liste?

2 kommentarer:

  1. Fin liste :D

    Akkurat nå vil jeg bare bli ferdig med mine eksamener :P

    SvarSlett
  2. Fin liste :-)

    Jeg gleder meg til å bli ferdig her vi er nå, noe som skjer om noen få timer :-D

    Også gleder jeg meg til å komme meg til Korea!!! :-D

    SvarSlett