fredag 22. mai 2009

Fredagsliste: Ting bare voksne gjør

Tar opp middagskjøttet fra fryser'n en dag i forveien, og tiner det i kjøleskapet

Kjøper hus eller leilighet

Kjøper hund

Eier plenklipper

Har egne utemøbler
... vi fikk plutselig nabo'ns gamle, vi. Kjekt! Selv om de ikke ser helt ut som de på bildet, da

Eier fryser på minst 200 liter
... så deilig! For å si det sånn, vår er flere ganger fullere nå enn da jeg tok dette bildet for et par måneder siden

Handler inn for hele uka på en gang, eller enda bedre; for hele måneden
... skummelt nok gjør vi nesten sistnevnte, med unntak av melk, brød og noen andre småting

Er med på dugnad

Hva tror du? Hva er sikre tegn på at man er voksen?
(Ja, jeg vet jeg har mast litt om dette før:P)

7 kommentarer:

  1. enig med alle tingene over :-P var veldig mange som møtte opp på deres dugnad da. på vår var det kun 7 av 19 leiligheter som møtte opp. mange av de jobbet heller ikke fra start til slutt.

    en annen ting: man betaler regninger når man er voksen

    SvarSlett
  2. Disse fredagslistene dine er fantastiske :)

    Jeg aner ikke når man er voksen, håper jeg finner ut av det etterhvert :P

    SvarSlett
  3. Chriwahi:
    Hehe:) Må innrømme det ikke er vår dugnad da, det var bare et bilde jeg fant på nett:P

    Sandrajavascript:void(0): Hæhæ. Ja, jeg skrev hele javascript-greia med vilje. Men takk!

    SvarSlett
  4. Har du kjøpt både hund og leiligheten siden du flyttet? Gratulerer :-) Søt blogg, var litt Ane :p Man blir ikke voksen før man selv sier at man er det :-D

    SV: Ikke lei av Fairytale? Du får slå deg sammen med Lise Marian. Jeg personlig har aldri likt sangen, og kommer aldri til å like den...

    SvarSlett
  5. Hehe, jeg har visst vært litt uklar. Jeg har ikke gjort alt på lista, jeg er jo ikke heelt voksen enda;D Dette er bare ei liste over ting jeg synes tyder på at man er voksen:)

    SvarSlett
  6. Morsom liste :P Selv har vel vi gjort bare det første,med unntak av at vi noen ganger handler inn for hele uka :P

    SvarSlett
  7. Godt, da er jeg ikke helt voksen enda, selv om jeg vist begynner å kunne nærme meg å krysse av de fleste punktene dine. En er ikke voksen før en tør være en smule barn er det vel noe som heter, eller noe i den duren..

    SvarSlett