mandag 4. mai 2009

Fint

Jeg har en fin kjæreste som baker brownies OG gir meg vispa etterpå. Jeg maler og har funnet ny malemusikk tror jeg, eller det vil si gjenoppdaget musikk jeg hørte mye på for et par år siden, nemlig Christel Alsos. Jeg er forelska i stemmen hennes altså... Og så har jeg ny sveis, som jeg blir litt mer fornøyd med for hver time som går merker jeg - og om jeg ikke blir superfornøyd, så har jeg i hvert fall turt å gjøre noe annet enn å stusse bittelitt helt nederst slik som jeg vanligvis gjør. Og jammen har jeg ikke en lillebror som er stor nok til å være konfirmant også, og selv om det jammen er skummelt at han er så stor, så er det jammen litt stilig også.

2 kommentarer:

  1. Jeg tror det at, du har så mye fint fordi du er så ufattelig fin selv<3

    SvarSlett
  2. Så koselig at du har det fint :)

    You deserve it!

    SvarSlett