onsdag 1. april 2009

Vås

I dag brukte jeg faktisk noen minutter på å vurdere om det ikke ville vært bedre å ha datoskifte en annen tid på døgnet. Det har man tid til når man ikke har skole eller jobb, og ikke har hatt det på to og en halv måned - og akkurat fikk legeattest på to måneder til. Jeg tenkte at det ville jo være koselig å starte en ny dag med å våkne, ikke med å legge seg? Jeg kom vel allikevel fram til at datoskifte ca der det er nå er best, blant mange andre grunner fordi det er bedre å ha datoskifte før/mens man sover, i stedet for mens/etter man sover - for å være sikker på at alle våkner i samme døgn. Tenk så kjipt å måtte stå opp dagen før man skal på jobb for å rekke riktig buss? Eller dagen før man skal på ferie for å rekke et tidlig fly? Neinei, sånt går ikke an. Det er liksom ikke så farlig om det har rukket å bli en ny dag før du legger deg, for etter midnatt har man vel ikke så mange avtaler man skal rekke allikevel. Med mindre man skal på Samfundet-konsert under UKA da.

Ja, sånt har jeg faktisk tid til å tenke på.

3 kommentarer:

  1. Jeg har opplevd flere ganger faktisk å få panikk i fylla fordi jeg har lurt på hvordan det med nattbuss fungerer!
    Snart kommer jeg og Kari og lager liv :)

    SvarSlett