mandag 27. april 2009

Småting

- Manuellterapi. Bobleplast-lyder fra ryggen, teiping av håndledd og skuldre pluss litt mer forklaring på hva som er feil. Jeg har vist alltid hatt lave skuldre, og det gjorde meg sannsynligvis litt mindre rusta til å takle nye og uvante tegnspråk-bevegelser, slik at det utløste hele greia. Nå er visst nervene overfølsomme, slik at de sender smertesignaler selv om det som da gjør vondt for meg, ikke i en "frisk kropp" burde gjort vondt.
- Akkurat nå hører jeg på en nydelig stemme som alle burde høre, trykk her. Det er søstra til kjæresten min:)
- Nå skal jeg lage litt mat, hvile armene og resten av kroppen, og se på sære dogmefilmer.

2 kommentarer:

  1. Har terapeuten plastikka deg? :P

    SvarSlett
  2. Høres ut som en spesiell ting å være hos manuellterapaut :P Men vi får krysse fingrer og tær (om mulig, hihi) for at det funker som bare det! ;)

    SvarSlett