torsdag 23. april 2009

Morra'n

Ah, tusen takk for alle kommentarene på armene-innlegget! Det er koselig at dere er så mange som er innom her:) I dag har manuellterapeuten trykka og klemt og pressa til ryggen min sa knekk et par ganger. Pussig følelse. Etterpå vred han sakte litt fram og tilbake på nakken min, og utrolig nok, armene gjorde mindre vondt med en gang etterpå. Veldig midlertidig, men bare det å kjenne noen endring er fantastisk. Hurra! Snek meg innom hobbybutikken på vei hjem gjorde jeg også, jeg har visst blitt veldig glad i å kjøpe pensler. Nå har jeg 23 stk, men de fleste er så store at jeg knapt bruker dem, og noen nærmer seg utslitt. Jeg gleder meg mer og mer til å kjøpe ny maling på Panduro i Oslo også. Så godt det er å kunne kjøpe ting jeg vil ha med god samvittighet, det er jo nødvendig for at jeg skal kunne tjene det inn igjen, jeg tjener jo faktisk inn igjen ca det jeg bruker på utstyr + bittelitt. Herlig!


(Om noen minutter skal vi se ny episode av Criminal Minds:D)

3 kommentarer:

  1. Så bra at du kjenner litt bedring, et skritt om gangen vettø :)

    SvarSlett
  2. Knekking er rart :P Bra at det går rette veien! :)

    SvarSlett