lørdag 18. april 2009

Jeg gir etter - forbokstavutfordringen

Jeg hadde egentlig tenkt å la være, men Monica utfordret meg så veldig, så jeg gir etter denne gangen også:P

1. Hva er namnet ditt: Ane
2. Ord på fire bokstaver: Anti
3. Guttenavn: Adrian
4. Jentenavn: Anita
5. Et yrke: Arkeolog
6. Farge: Askegrå
7. Noe du har på deg: Jeg hadde lyst til å svare alderdom, men... Armani?:P
8. Mat: Ananas
9. Noe på badet: Antirynkekrem
10. Et sted: Andeby?
11. Grunn til å komme for sent: Akebakkefristelse?
12. Noe du roper: AU! Den var litt for åpenbar, egentlig.
13. Filmtittel: American Beauty
14. Noe du kan drikke: Appelsinjuice
15. En musikkgruppe: A Perfect Circle
16. Et dyr: Armadillo
17. Gatenavn: Arne Bergsgårds veg
18. Bilmerke: Audi
19. Sangtittel: Another Town

Sånn!
... men jeg utfordrer ingen andre altså:P


Forresten så har jeg lagd sånne fine linker til fredagslistene, maleriene (kjøp gjerne!) og før-jeg-dør-lista til høyre her. Før-jeg-dør-lista kommer jeg til å oppdatere etterhvert, både med ting jeg har gjort, som å selge maleri, og nye ting jeg vil gjøre, som å kjøre bob.

3 kommentarer: