fredag 24. april 2009

Fredagsliste: Ting som er kjekt å ha

Venner
... jeg liker egentlig menneske-vennene mine best altså, men dette var så fint

Vann

Maling
... ah, som jeg gleder meg til å kjøpe masse fin maling i morra

Lerret
... selv om jeg må innrømme jeg kjøper mine ferdigoppspent

Mat til resten av måneden når man ikke har så mye penger igjen
... men grunnen til at pengene går fort, er jo at vi handler så vilt mye i starten av måneden da

Gavepapir
... det blir aldri for mye. Helt sant. Dette var bare en brøkdel av lageret mitt, da vi flytta fant jeg 18 ruller gavepapir og tilsvarende antall ruller med gavebånd

Solskinn

Veranda
... jeg kunne gjerne hatt en sånn en for eksempel?

Kjæreste
... hva skulle jeg vel gjort uten han her?

Hva setter dere mest pris på å ha?

4 kommentarer:

  1. Elsker de fredagslistene dine, Ane! :)
    1) Ja, venner er viktig.. Veldig viktig - og det bildet er jo helt herlig :)
    2) Gleder meg til å se resultatene av at du kjøper maling og nettopp har fått deg mange nye lerreter :)
    3)Og nei, gavepapir får man ALDRI for mye av - men hvordan oppbevarer du det da?? :p

    SvarSlett
  2. De søte fredagslistene dine altså! :) Jeg blir i knallgodt humør av dem jeg ;)

    God helg søta!

    SvarSlett
  3. Hva skulle jeg gjort uten deg vel!

    SvarSlett