fredag 17. april 2009

Fredagsliste: Steder det er fint å være

I et rom fullt av stearinlys
... foto av Aaron Steele, trykk på bildet for å se flickr-kontoen hans

I London

I en god armkrok
... disse bildene er de eneste jeg finner som er fine nok til å vise det: Hjartesmil sitt blogginnlegg om kjærlighet

Ved malebordet mitt

I badekaret
... selv om jeg ikke har vært i et badekar på seks-sju år

Under ei god dyne

... Og nå kommer jeg visst ikke på mer, i hvert fall ikke ting jeg får vist med fine bilder. Det er jo litt trist. Hvor trives dere best?

8 kommentarer:

  1. Fint å være foran peisen, med gode venner, med et glass vin innen rekkevidde, i nærheten av en giraffe, på konsert eller når man er småsyk og har en varmeflaske og masse te og druer i nærheten hihi.

    SvarSlett
  2. Jeg liker meg faktisk best akkurat her, foran datamaskinen min. Det er det mest komfortable stedet i verden for meg. På andreplass må jeg si under dyna, helst med et annet menneske i armene. Ja, du leste riktig, hvis jeg absolutt måtte velge så ville jeg heller sittet her enn å være sammen med en annen person. Vi er alle forskjellige. ;)

    SvarSlett
  3. Det beste stedet å være er rundt kjøkkenbordet hjemme hos mamma og de når vi har koselig besøk :)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder :)
    Kort kommentar= dårlig tid :p

    SvarSlett
  5. Badekaret er absolutt en av mine favoritter. Vi har ikke plass til badekar på badet vårt, men vi har satt inn et gammelt et på vaskerommet, hvis jeg slår av alt lyset, setter på noe fin musikk og tenner levende lys klarer jeg glemme at det er et lite trivelig rom, men drømmen er å en dag pusse opp der nede å få skikkelig badekar.

    Ellers er rundt spisebordet med gode venner, god prat og god mat en god plass å være.

    SvarSlett
  6. Ah, dere hadde jo flere punkter enn meg, jo:P Det finnes mange fine steder og situasjoner altså:)

    SvarSlett
  7. Så koselig de fredagslistene dine er :)

    Jeg elsker å sitte i sofaen sammen med kjæresten min å slappe av. <3

    SvarSlett