mandag 20. april 2009

Armene-oppdatering

Jeg har visst ikke senebetennelse, jeg. Problemet er nervene, jeg har for lave skuldre, som gjør at nervene får for mye "drag", eller noe sånt, som helt fint forklarer at armer, skuldre, nakke og rygg er vonde. Tenk at to leger og tre fysioterapeuter ikke har stussa ved det, og har behandla senebetennelse:P MEN! Manuellterapeuten jeg akkurat var hos er den første som virker som kan hjelpe, selv om det kommer til å ta litt tid. Så nå har jeg gått fra like-ved-å-gi-opp-håpet-om-å-bli-bra, til hurra-jeg-kan-bli-bra-igjen. Er ikke det ganske fantastisk? Det synes jeg, nemlig. Hurra!:D

13 kommentarer:

  1. Så bra!!
    Syntes det hørtes rart ut at en senebetennelse skulle vare så lenge ja....

    SvarSlett
  2. Hurra.! Så godt å høre.! :)

    SvarSlett
  3. Kikja: Vel, jeg har fått diagnosen kronisk senebetennelse, og jeg tror nok den isåfall vil sitte i ei stund :p

    Men åssen fant du ut at det ikke var det? Og har du vært til MR?

    SvarSlett
  4. Og forresten, det var jo en god nyhet da :D Håper du kan bli helt bra igjen!

    SvarSlett
  5. Anita:
    Kronisk senebetennelse har vært den store frykten lenge, så jeg føler med deg! Og heh, strengt tatt så VET jeg vel ikke at det ikke er det, men manuellterapeuten var ganske sikker etter undersøkelsen. Typen smerter jeg har er visst ganske annerledes enn typisk senebetennelse-smerter. Og du mener MR av armene eller noe, sant? I så fall, nei, ingenting sånt:)

    Dere andre:
    Ja, jeg er glad nå:) Prøver å ikke håpe på alt for mye alt for fort, men nå håper jeg i hvert fall i det hele tatt, hehe:P

    SvarSlett
  6. Det var godt å høre, Ane :)
    Håper på all mulig bedring for deg, jeg. *klemme*

    SvarSlett
  7. Hurra for at noen endelig kan hjelpe deg! :)

    SvarSlett
  8. Så bra at det virker å ordne seg for deg, nå må du jo bare bli bedre :)

    SvarSlett
  9. Så gode nyheter Ane. Så utrolig bra at du er positiv. :D

    SvarSlett