onsdag 22. april 2009

Akkurat nå

... skulle jeg ønske alt ordnet seg økonomisk
... skulle jeg ønske alt annet ordnet seg i samme slengen
... drømmer jeg om å gi ut bok, men jeg vet ikke helt hva som skal være inni
... hører jeg på Anjani igjen
... venter jeg på at første lag maling på nytt maleri skal tørke
... synes jeg svart/hvitt-skjegg er litt vanskelig å få riktig
... drømmer jeg visst fortsatt litt om galleriplass, men ideene som skal til for å klare noe sånt er bare i hodet foreløpig
... drømmer jeg aller mest om økonomisk trygghet
... er jeg glad for å ha fått masse lerret i dag, og at jeg nå har tretten lerret liggende
... beundrer jeg alle som bestemmer seg for noe, og bare får det til, uten å tvile
... gleder jeg meg til å se KIN på John Dee på lørdag
... gleder jeg meg også ganske mye til forhåpentligvis å gå innom Panduro i Oslo og kjøpe maling og pensler og andre fine ting
... er jeg fornøyd med at jeg har vaska verandaen i dag

... og når jeg er ferdig med å male for i kveld, da skal jeg se på Bridget Jones 2. Hurra for jentefilm.

Forresten har mamma'n min bursdag i dag - så enda litt mer hurra for mamma'n min!

3 kommentarer:

  1. Ååh! Bok, jeg skal kjøpe da :) det kan være en samling av dine filosofiske tanker rundt hvordan man kan gjøre verden fin ved å nyte de små tingene.

    Penger er en utrolig teit ting å være avhengig av! Håper det ordner seg.

    Hurra for mammaen din :)

    SvarSlett
  2. Hurra for Ane sier jeg. Jeg kjøper glatt boka di, uansett hva du måtte finne på å fylle den men, fordi jeg bare vet den blir bra :)

    Å du, det ordner seg nok, alt sammen skal du se

    SvarSlett
  3. Penger er teit! Ingen (eller, de fleste kanskje) ønsker vel egentlig å være avhengig av det, men de fleste er det.

    SvarSlett