tirsdag 10. mars 2009

Ut på tur

I morra drar vi oppover! Tur/retur Trondheim på to dager, med biltur, Opeth-oppvarming, Opeth-konsert, hotellnatt, Clas Ohlson og Ikea-tur, og enda en biltur. Hurra! Første Opeth-konsert på meg, nummer to for Terje'n, men vi gleder oss begge to altså. Og så får vi endelig kjøpt litt smådill til leiligheten, som kroker til håndklær på badet. Foreløpig henger de over dusjkabinettet, på tørkestativet, på langkosten og på døra på ene badeskapet:P Og så får "kunstnerspiren" kjøpt lerret og slikt til overkommelig pris. Og malerkniv, forhåpentligvis. Gøy! Herlige Clas Ohlson.

Og jeg liker mannfolka på Husøy altså. De fleste i hvert fall. Tenk å prøve så hardt da! Og de har jo i hvert fall sjølironi når de bommer litt:P Og jeg troor jeg liker tanken på lurekake altså.

4 kommentarer:

  1. Lurekake er nok gøy, ja :)

    SvarSlett
  2. Hva slags lerret trenger du? Eller hvem er kunstnerspiren?!?

    SvarSlett
  3. Vet du at Opeth kommer til Oslo 3. juli? Skal spille på Oslo Live Festival. Koster 99,- for dagspass. Det er vel noe for dere ;)

    SvarSlett
  4. Tone: Sånne lerret man maler på, og "kunsnerspiren" - legg merke til hermetegnene - er meg, høhø:P

    Jeanette:
    Oi!:O For å si det sånn: Vi vurderer det sterkt:P

    SvarSlett