søndag 1. mars 2009

Bloglovin' og søndagskos

Följ min blogg med bloglovin

Jeg har visst fått bloglovin'-konto-ting. Jeg har ikke helt skjønt greia enda, men jeg fant ut det var verdt et forsøk. Jeg vet vel egentlig ikke om jeg har fått det til enda heller, eller om det kommer til å ha noen nytteverdi i det hele tatt, men jeg kan jo prøve?

Ellers er(og blir) denne søndagen akkurat som søndager bør være; slapp. Herlig! Planen er lang dusj, snacks-rester fra lørdagskvelden, taco, og å sitte i en fin armkrok og se film til vi nesten sovner. Og så sove, hehe.

Hva gjør du denne søndagen? Og hva er den perfekte søndag?

5 kommentarer:

  1. En perfekt søndag er når man er passe trøtt hele dagen, og kanskje finner på et eller annet koselig, som ikke er fysisk krevende :P

    SvarSlett
  2. Jeg følger bloggen din på bloglovin nå! :D

    Jeg liker søndager.. Farger håret nå, ellers har denne søndagen blitt brukt til å sitte i sofaen å sett friends. :)

    SvarSlett
  3. Hmm. En perfekt søndag.
    Det er en søndag på Vinstra.
    Jeg sover til jeg våkner av meg selv! Også får jeg besøk av en god venn og sammen lager vi rundstykker med egg og bacon, også slapper vi av med en film og litt skravling. Utpå ettermiddagen går jeg en tur og hører på musikk og nyter frisk luft og søndagsro ute:) Om kvelden samles en liten flokk av hybelvenner hjemme hos meg og vi tilbringer kvelden sammen og lager taco eller noe sånt :)
    Jeg tror kanskje det er perfekt:) Superperfekt!

    SvarSlett
  4. Thunderbat:
    Jeg følger din ogsåå, hehe:) Da har jeg hele TO følgere, haha:P

    Nancy:
    Takk!

    Og så fine søndager dere har:)

    SvarSlett