søndag 22. mars 2009

Surrehuet

Du vet sånne tankerekker der man bare hopper til noe helt annet gang på gang, uten å hverken kunne forklare sammenhengen til andre eller forstå den selv?

Tror kanskje hodet ikke henger helt med på, øh, handlingsrekka mi i dag jeg. Den siste halvtimen min:
Først flytte duken som hang på stolen til stuebordet, men legge den på sofa'n fordi det sto masse rot på stuebordet, så flytte litt av rotet til kjøkkenet, sette på vann til å lage nudler, smøre knekkebrød fordi jeg var så sulten (og tydeligvis hadde glemt nudlene), gå på do, spise knekkebrød, flytte lys og steiner fra bordet og legge duken på bordet, oppdage at vannet koker og legge nudler i vannet, legge steinene tilbake på bordet (det ble veldig fint, forresten), putte krydder i nudlene, så finne fram glass og melk, så røre krydderet inn i nudlene. Jeg kommer da i mål jeg også, jeg tar bare noen omveier først.

Bør jeg forresten ha dårlig samvittighet fordi jeg slo av skiskytingsjaktstarten med en gang jeg skjønte at det var damer og ikke menn?

3 kommentarer:

  1. Slik er jeg også! Distré til tusen.

    SvarSlett
  2. FANTASTISK!:) Jeg elsker deg, søte lille surrehue! er akkurat som å lese om meg selv, og det skjer ca hundre ganger om dagen:P

    SvarSlett
  3. Jeg VAR i Granåsen, men gadd ikke sjå daman :p så jeg burde ha enda dårligere samvittighet. Men så er det jo ikke så veldig mange flinke skiskytterdamer da, mens blant menna er det en god dose.

    SvarSlett