søndag 22. mars 2009

Selgeselgeselge

OK. Dette er kanskje en long shot, men jeg er småblakk, så da prøver jeg.
Noen som tilfeldigvis har lyst til å betale noen ganske få hundrelapper (les: ca tre?) for et halvveis kunstnerisk portrettmaleri av seg selv eller noen andre? Jeg er ganske nybegynner, men dette er ca. stilen og kvaliteten jeg kan tilby:
Alle disse over er 33x24 cm, men kan også ordne 41x33 cm for kanskje en hundrelapp mer. De fleste av dere som leser har vel flere muligheter til å kontakte meg, så gi lyd om det er interessant da. Som sagt, jeg må jo prøve?;D

Edit 26. mars: Porto på godt pakket og tryggest pakke blir 135 kr for det 33x24 cm og 145 for 41x33 cm. Om jeg skal sende som brev i stedet, ikke fullt så trygt eller godt pakket, blir prisen henholdsvis 25 og 81 kr. Om man kjøper to små, blir portoen den samme som for ett lite. I tillegg til dette tror jeg jeg må ta 10 kr for utstyret til å pakke. Uansett alternativ kan ikke jeg garantere eller stå ansvarlig for at den kommer trygt fram, men med det dyreste alternativet trodde postdama det skulle gå bra:)

8 kommentarer:

  1. Fy søren å flink du er:) skal kjøpe når jeg får penger:)

    SvarSlett
  2. de er så peeene, og enda penere når jeg faktisk ser hvem du har malt :)

    SvarSlett
  3. Hvis du klarer å male et av Victoria vil jeg gjerne kjøpe et :)

    SvarSlett
  4. Stilige bilder, så kanskje en gang i fremtiden :D

    SvarSlett
  5. Tror jeg skal poke på deg når jeg får råd :D

    -nilfie-

    SvarSlett
  6. Oi. Du er flink! Jeg så for meg sånne typiske karikaturtegninger man får i Syden og sånt liksom. Lol

    SvarSlett
  7. Ååå, vil poke deg jeg også når jeg får råd! :D Du er kjempeflink!

    SvarSlett