onsdag 4. mars 2009

Glede seg

Dette er en sånn halvveis-dag. Da er det tid for glede-seg-liste.

Jeg gleder meg til Opeth-konsert jeg. Og så gleder jeg meg til å få handla et par småting på Ikea, og endelig få opp ting som knagger og dorullholder på badet. Og til å spise masse vannmelon i sommer. Og jeg gleder meg til billig-drue-sesongen, da kan jeg spise druer til jeg får vondt i magen. For det gjør jeg. Litt for ofte. Og så gleder jeg meg til å få fin kjole i posten, den kommer forhåpentligvis i løpet av de neste dagene. Jeg vet ikke hvor lang tid H&M bruker på å pakke en kjole jeg? Og selvfølgelig gleder jeg meg til å bruke den kjolen, og flere andre kjoler som passer best om sommeren. Aller mest denne, tror jeg. Og så gleder jeg meg til neste utenlandstur, selv om det sannsynligvis blir ei stund til. Og jeg gleder meg til å sove på hotell etter Opeth-konserten, det har jeg faktisk bare gjort to ganger tidligere, hotell-gavekort er kjekt. Og om jeg er heldig, og billettene ikke er utsolgt før jeg får råd, så gleder jeg meg til Kristin Asbjørnsen-konsert. Hvis jeg ikke er heldig, skal jeg tåle det altså, jeg har jo sett henne før. Flinke damen.

3 kommentarer:

  1. Hei, hei og takk for den hyggelige kommentaren :)

    Det er alltid fint å glede seg til noe. Jeg gleder meg også til min neste utanlandstur, selv om jeg ikke aner når og hvor det blir, og jeg gleder meg til det blir varmt og jeg kan gå i sommerkjole.

    SvarSlett
  2. Ah. Jeg elsker slike innlegg. Kjempebra skrevet :D

    SvarSlett
  3. Søøøøta! :) Kan ikke skjønne annet enn at du ble i godt humør av denne listen? ;)

    Selv så gleder jeg meg aller mest til København tur, drar lørdagsmorgen! Wuhu!

    SvarSlett