fredag 27. mars 2009

Fredagsliste: Ting som må sees

Først og fremst, som de fleste som kjenner meg har fått med seg, Criminal Minds
Kjære, kjære BAU

House M.D.
Få så slemme menn klarer å være så veldig tøffe samtidig.

One Tree Hill
Så det så.

Eternal sunshine of the spotless mind
Nydelig. Aller helst vil jeg fylle opp hele bloggen med bilder fra denne filmen.

En langvarig forlovelse
Kanskje den vakreste av alle franske filmer jeg har sett, og de fleste franske filmer er ganske så fine i utgangspunktet

Dykkerklokken og sommerfuglen
Enda en nydelig fransk film.

Den fabelaktige Amelie fra Montmartre
Søtest.

Og aller sist, Love Actually
Selvfølgelig. Jeg er jo jente.

Hva er dine favoritter?

2 kommentarer:

  1. Dykkerklokken og ESOTSM er helt klart noen av mine favorittfilmer også.

    Du burde se Dear Zachary og Grave Of The Fireflies (filmer).

    SvarSlett
  2. Eternal Sunshine of the spotless mind er herlig da, har lyst til å se den igjen jeg også! :)

    Og One Tree Hill skal jeg kose meg med i kveld! :)

    SvarSlett