lørdag 14. mars 2009

Fredagsliste: Ting jeg skal gjøre før jeg dør

Fredagsliste på en lørdag, ups. Dette er før-jeg-dør-lista mi, og som dere ser, har jeg litt igjen. Bilde under de punktene jeg har gjort. Lista blir oppdatert etterhvert.

Hoppe i fallskjerm
Dra til India
Reise med den transsibirske jernbane, gjennom både Kina og Russland
Bo på et femstjerners hotell, i et så billig land at vi har råd til roomservice :P
Reise til Paris
- Februar 2011

Synge med Thomas Dybdahl
Reise til New York
Roadtrip gjennom USA
Gå på glødende kull
Reise til Sør-Amerika
Dra til Sør-Afrika
Dra til London
- Oss i Hyde Park februar-08

Se Egypt
Være inne i en pyramide
Se Pain of Salvation live
- Bildene er tatt av Nina Voronova for painofsalvation.com, trykk for å se flere bilder

Se Regina Spektor live
- 10. desember 2009. Fantastisk!

Være statist i en film
Være på landsdekkende TV
- Jeg finner visst ikke bilde av det

Dra på cruise
Hoppe i strikk
- 26.juli 2009. Uten tvil noe av det beste jeg har opplevd.

Kjøre go-kart
Prøve hanggliding
Prøve paragliding
Bli fridd til
- 08.06.09. Hurra!

Farge håret rødt
- Dette prøvde jeg altså, men kanskje ikke med spesielt vellykket resultat. Det er jo ikke rødt, er det vel?

Kjøre hjulbob
- 28.juli 2009. Gøy!

Kjøre ordentlig bob på isen
Ta piercing
- 27.mars 2010

Ta tatovering
Gi ut musikk
Være nevnt i noen andres albumbooklet
Fly seilfy
Fly i luftballong
Drikke champagne i fin kjole
Se et dyr føde
- Her dropper jeg bildet, jeg.

Dra på interrail
Dra til Barcelona
Rafting
Se en soloppgang
Gifte meg
- 17. juli 2010

Male minst 20 malerier
- 24.april 2009 - gjort! Her er noen av maleriene

Selge minst ett maleri
- første solgte maleri sendt av gårde 29.mars 2009

Se bildene mine henge på en gallerivegg
Få barn
Kjøpe egen bolig
Dra på safari
Synge på en scene
- Med Petter og Peder i 2006, bilde tatt av Kaja

Dra på spa
- 13.mars 2010. Så fantastisk!

Sove under åpen himmel
Fly i helikopter
Dra til Italia
Dykke

Hva står på din liste?

5 kommentarer:

  1. Herre. o.O

    Jeg... Tror ikke jeg har noenting å putte på en slik liste. :p

    SvarSlett
  2. Morsomt at du allerede har gjort så mye av lista di! :D

    SvarSlett
  3. Har du aldri sett en soloppgang? :-P

    SvarSlett
  4. Eqadromos:
    Hm. Det synes jeg er ganske trist. Ingenting som helst altså?

    Patsy:
    Hihi:)

    Audioslaven:
    Tja. Jeg har jo det, sånn utpå formiddagen på vinter'n og sånt, men ikke "en ordentlig en" føler jeg:P

    SvarSlett