fredag 20. mars 2009

Fredagsliste: Ting jeg egentlig ikke tør å innrømme

At jeg elsker One Tree Hill
... jeg har sett hver eneste episode, og grått av minst annenhver

At jeg har sett ganske så mange Top Model-episoder
... men de bildene blir jo så stilige!

At jeg liker sånne flinke popdamer som Marit Larsen og Maria Mena
... men det er jeg vel kanskje ikke alene om? (Bilder fra Dagbladet og NRK)

At jeg gleder meg inderlig til å bli gravid og få barn
... men det er jo en del ting jeg vil ha på plass før den tid

At jeg en gang var veldig Backstreet Boys-fan
... siden den gang har jeg visst "mista" alle CD'ene:P

At jeg spiser potetgull midt i uka
... men ikke så ofte, altså. Jeg lover.

At jeg sannsynligvis har brukt rundt 15000 kr på CD'er
... og da er til og med ca 90% av all musikken fått eller kjøpt på salg

At jeg spiser pepperkaker i mars
... men de var jo på tilbud?

Hva er hemmelighetene dine?

7 kommentarer:

  1. Jeg er med på potetgull midt i uka og at jeg også liker Marit Larsen. Kanskje enda særere at jeg er fan av Bjørn Eidsvåg og Kurt Nilsen, jeg vet ikke :P

    SvarSlett
  2. Jeg var også (halvveis) Backstreet Boys fan en gang i tida. Og så Eminem i en periode. Rart å tenke på nå. =P

    SvarSlett
  3. Jeg liker bloggen din så utrolig godt, søte Ane :)

    SvarSlett
  4. Jeg..har herma etter deg i bloggen min, så svaret er der;) Meeen, du vet ca alle læll;)

    SvarSlett
  5. Jeg eelsker Top Model, bildene, sminkene og klærne er fantastiske!! :D

    SvarSlett
  6. Haha, søta. Vel jeg innrømmer tre av dem selv jeg. Gjett da? :P

    SvarSlett
  7. Monica:
    Hm. One Tree Hill, Top Model og.. enten potetgull eller Bakcstreet Boys. Jeg innbiller meg at du er litt flinkere enn de fleste i forhold til usunt, så jeg går for Backstreet Boys. Riktig?:P

    SvarSlett