mandag 30. mars 2009

Det store spørsmålet

Hva i all verden skal jeg bli når jeg blir stor?

Jeg har prøvd og bomma litt allerede. Psykologi var ikke tingen. Tegnspråk ga meg senebetennelse. Musikkteknologi var visst for sånne som har lagd musikk i årevis. Opptaksprøven til faglærerutdanninga i musikk krever at jeg "viser mine ferdigheter i et akkordinstrument".

Og så hadde det vært fint om jeg kunne få bli i Mjøsområdet. Hm.

Edit et par timer etter:
Og nå fikk jeg svar av Høyskolen i Hedmark, og det virker som jeg kanskje kan få starta med musikkutdanning fra høsten om jeg vil allikevel, enten ved at jeg kommer inn selv om jeg ikke er så god på piano, eller ved at jeg starter på årsstudium og søker meg over til faglærerutdanninga etter første året. Årsstudiumet har ikke opptaksprøve, nemlig. Hurra!

4 kommentarer:

  1. huff da, det skal visst ikke være enkelt.. :/
    Ønsker deg lykke til, og håper du finner ut hva som passer deg :)

    SvarSlett
  2. Jeg vil og!! Hehe..
    Go for it girl! Søknadsfristen for neste år er jo ikke ute ennå vettu ;)

    SvarSlett
  3. Åh, jeg håper det ordner seg for deg nå! Du fortjener å lykkes denne gangen :)

    SvarSlett
  4. Sier som Kikja: go for it! :)

    SvarSlett